Rimlig Rap
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Rimlig Rap

-Et dansk hiphop forum!
 
ForumforsideForumforside  PortálPortál  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 MIDT I DET HELE EP!

Go down 
+17
Markish
Djalle
Funk-
Alex
Khornel
Eskapisten
Thomax
Sankt-Kain
KevinKes
N-Keep
Tech
Spasmageren
Elbanovic
Steffeen
Dodo
Lasse-E
Admin
21 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
KevinKes
Moderator
Moderator
KevinKes


Antal indlæg : 85
Age : 31
Location : Brøndby
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 00:51

Eskapisten skrev:
Regner med den bliver gratis ja, det skal bare spredes til så mange som overhovedet muligt Wink
Godt nok. Jeg skal nok hjælpe med at sprede Smile Jeg kan MÅSKE give den til Supajan. Min bror kender ham.

Eskapisten skrev:
og Keep, det er bare et lucky-shot, jeg bliver først VIRKELIG løsrevet fra debatten hvis du flasher Wink
WORD!!!! Very Happy GØR DET, KEEP!
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 00:57

Citat :
Godt nok. Jeg skal nok hjælpe med at sprede Smile Jeg kan MÅSKE give den til Supajan. Min bror kender ham.

Helt sikkert, det kunne være for fedt Wink

Cool
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
Sankt-Kain
Admin
Admin
Sankt-Kain


Antal indlæg : 59
Age : 35
Location : Århus baby!
Registration date : 12/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 09:02

N-Keep skrev:
Jeg kan også godt lide mit billede Very Happy. Nok mest fordi det er så stort at min patter bliver større Razz lol!

+

Eskapisten skrev:
Regner med den bliver gratis ja, det skal bare spredes til så mange som overhovedet muligt Wink

= Keep får større patter og spreder for så mange som muligt, gratis

cheers lol! lol! lol! lol!
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 11:42

Sankt-Kain skrev:
N-Keep skrev:
Jeg kan også godt lide mit billede Very Happy. Nok mest fordi det er så stort at min patter bliver større Razz lol!

+

Eskapisten skrev:
Regner med den bliver gratis ja, det skal bare spredes til så mange som overhovedet muligt Wink

= Keep får større patter og spreder for så mange som muligt, gratis

cheers lol! lol! lol! lol!

Den bliver svær at løbe fra, Keep Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
GGGGubbi
Gæst




MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 13:02

Helt ærligt homie, on the real. Hvor længe har du rappet? 2-3 år? Det er crazay som folk har travlt med at ville lave ''the shit''. Har du fået airplay nogensinde? Hvor mange kender dig? - Arto's pøbel?


Jeg siger bare, vent dog med at gå igang med alt det der til du er helt stilbevidt, har fået nogle lyttere (her snakker jeg ikke om Alex-XDD og co.)


Det er en god ide at værne om sit navn, derfor ville det ikke være klogt at lave den slags nu, hvor du stadig er - For det er du - Rookie.


Cæsar har talt.
Tilbage til toppen Go down
Funk-
Dickrider
Dickrider
Funk-


Antal indlæg : 23
Age : 35
Location : Cph!
Registration date : 12/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 14:20

...og hvad ville du i så fald mene der kunne ske ved det?
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/lassefunk
Djalle
Wannabe!
Wannabe!
Djalle


Antal indlæg : 6
Age : 34
Location : SØNDØJYLLARRND
Registration date : 14/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 14:29

Så syntes jeg da at når du har fået indspillet noget af EPen at du lige smækker et snip eller et af tracksne op som en lille smagsprøve Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 14:52

GGGGubbi skrev:
Helt ærligt homie, on the real. Hvor længe har du rappet? 2-3 år? Det er crazay som folk har travlt med at ville lave ''the shit''. Har du fået airplay nogensinde? Hvor mange kender dig? - Arto's pøbel?


Jeg siger bare, vent dog med at gå igang med alt det der til du er helt stilbevidt, har fået nogle lyttere (her snakker jeg ikke om Alex-XDD og co.)


Det er en god ide at værne om sit navn, derfor ville det ikke være klogt at lave den slags nu, hvor du stadig er - For det er du - Rookie.


Cæsar har talt.

Helt ærligt homie, "on the real"... Hvorfor er det nødvendigt at have en kæmpe fanskare samt airplay for at lave en EP?
Jeg kan sagtens lave noget kunst, såsom en EP, uden at jeg skal have store stjernenykker eller drømme om at slå igennem big time, jeg ved ikke lige hvorfor du forbinder en EP med det.
Jeg vil mene jeg er godt på vej i udviklingen af min egen stil, og en EP er blot endnu et skridt på vejen og den hjælper mig med den udvikling NETOP fordi en EP gerne skulle holde en stil hele vejen igennem og ikke bare være en samling af tilfældige numre.

Med hensyn til at "værne om mit navn", kan ikke se hvorfor en EP skulle have større indflydelse på mit navn end de numre jeg laver i forvejen, det er jo ikke ligefrem fordi at den kommer til at blive solgt i butikkerne og blive spillet på samtlige radiostationer, det er en bare en samling af kunst, thats all..

At jeg siger den bliver "the shit" bunder bare ud i, at jeg mener jeg godt selv kan stå inde for det jeg har lavet og at jeg synes det er godt, det er ikke ensbetydende med det bliver en epokesættende og legendarisk plade, så tag lige en slapper.

Silas har talt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 14:55

Djalle skrev:
Så syntes jeg da at når du har fået indspillet noget af EPen at du lige smækker et snip eller et af tracksne op som en lille smagsprøve Very Happy

Maybe Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
GGGGubbi
Gæst




MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:32

Eskapisten skrev:
GGGGubbi skrev:
Helt ærligt homie, on the real. Hvor længe har du rappet? 2-3 år? Det er crazay som folk har travlt med at ville lave ''the shit''. Har du fået airplay nogensinde? Hvor mange kender dig? - Arto's pøbel?


Jeg siger bare, vent dog med at gå igang med alt det der til du er helt stilbevidt, har fået nogle lyttere (her snakker jeg ikke om Alex-XDD og co.)


Det er en god ide at værne om sit navn, derfor ville det ikke være klogt at lave den slags nu, hvor du stadig er - For det er du - Rookie.


Cæsar har talt.

Helt ærligt homie, "on the real"... Hvorfor er det nødvendigt at have en kæmpe fanskare samt airplay for at lave en EP?
Jeg kan sagtens lave noget kunst, såsom en EP, uden at jeg skal have store stjernenykker eller drømme om at slå igennem big time, jeg ved ikke lige hvorfor du forbinder en EP med det.
Jeg vil mene jeg er godt på vej i udviklingen af min egen stil, og en EP er blot endnu et skridt på vejen og den hjælper mig med den udvikling NETOP fordi en EP gerne skulle holde en stil hele vejen igennem og ikke bare være en samling af tilfældige numre.

Med hensyn til at "værne om mit navn", kan ikke se hvorfor en EP skulle have større indflydelse på mit navn end de numre jeg laver i forvejen, det er jo ikke ligefrem fordi at den kommer til at blive solgt i butikkerne og blive spillet på samtlige radiostationer, det er en bare en samling af kunst, thats all..

At jeg siger den bliver "the shit" bunder bare ud i, at jeg mener jeg godt selv kan stå inde for det jeg har lavet og at jeg synes det er godt, det er ikke ensbetydende med det bliver en epokesættende og legendarisk plade, så tag lige en slapper.

Silas har talt.


Dig om det, dig om det. Men når det nu er en EP, er formålet så ikke at sælge mere end 30 eksemplarer i det mindste?


...


Min opinion er bare at du burde øve dig mere på at rappe. Ellers så lav da en possecuts EP, det går som regel som varmt brød. Hvordan har du tænkt dig nogen vil sælge den? Ingen kender dig jo. Selvfinanceret?
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:38

Nej, jeg har ingen intentioner om at skulle sælge noget, og hvis du havde kigget ordentligt i tråden havde du også vidst det. Jeg laver den ligeså meget for min egen skyld, så jeg selv kan se og evaluere hvor langt jeg er nået, hvad jeg har fat i og hvad jeg gerne vil ændre på. Synes det er patetisk at du har det pengefikserede fokus på det at lave rap-musik.


Sidst rettet af Tirs 14 Aug 2007, 16:39, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:40

Bortset fra det får jeg slet intet, SLET intet problem med at sprede EP'en ud til LANGT mere end 30 mennesker, mere ukendt er jeg heller ikke og hvad fanden ved du om det anyway?
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
Sankt-Kain
Admin
Admin
Sankt-Kain


Antal indlæg : 59
Age : 35
Location : Århus baby!
Registration date : 12/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 16:42

der er skuda intet i vejen med at lave en ep tidligt i ens karriere ...overhovedet.....hvis silas en dag får det gennembrud vi alle håber vil hans første EP jo blive et samle object...

en EP handler ikke om andet end kunsterens tanke bag den
Tilbage til toppen Go down
GGGGubbi
Gæst




MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 17:03

Eskapisten skrev:
Nej, jeg har ingen intentioner om at skulle sælge noget, og hvis du havde kigget ordentligt i tråden havde du også vidst det. Jeg laver den ligeså meget for min egen skyld, så jeg selv kan se og evaluere hvor langt jeg er nået, hvad jeg har fat i og hvad jeg gerne vil ændre på. Synes det er patetisk at du har det pengefikserede fokus på det at lave rap-musik.


Det har jeg ikke. Men hvad vil du se, andet end hvis du bare smider et par tracks op?



Til dit andet indlæg - Tja, jeg har endnu kun hørt dine tracks på MyMusic hvor du i mine øjne halter meget endnu, de er ikke blevet anmeldt + Come on, du er da kun kendt på Arto og i din omgangskreds? Smile
Tilbage til toppen Go down
Sankt-Kain
Admin
Admin
Sankt-Kain


Antal indlæg : 59
Age : 35
Location : Århus baby!
Registration date : 12/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 17:05

hvis han ikke er kendt så mange steder er en EP sguda en elegant måde at gøre noget ved det??
Tilbage til toppen Go down
GGGGubbi
Gæst




MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 17:10

Sankt-Kain skrev:
hvis han ikke er kendt så mange steder er en EP sguda en elegant måde at gøre noget ved det??


Ikke når det er noget selvfinanceret skidt, så skal folk kende bare lidt til en.
Tilbage til toppen Go down
Sankt-Kain
Admin
Admin
Sankt-Kain


Antal indlæg : 59
Age : 35
Location : Århus baby!
Registration date : 12/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 17:13

så du ville ik høre det hvis du fik kastet en gratis cd i baghovdet?
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 17:28

GGGGubbi skrev:



Det har jeg ikke. Men hvad vil du se, andet end hvis du bare smider et par tracks op?



Til dit andet indlæg - Tja, jeg har endnu kun hørt dine tracks på MyMusic hvor du i mine øjne halter meget endnu, de er ikke blevet anmeldt + Come on, du er da kun kendt på Arto og i din omgangskreds? Smile

Det har jeg allerede nævnt, men lad mig gentage mig selv. En EP er en samling af numre som skal holde sig til den samme stil, så det kan blive til én stor enhed, fremfor et tilfældigt mix af numre, derfor er det en perfekt mulighed for mig til at finde ud af hvordan jeg holder en stil og hvordan jeg ikke holder en stil, i og med det ikke er spredte numre, men en stor enhed.

Det kan meget vel være du synes det, og det er sikkert også tildels rigtigt, jeg har aldrig sagt at jeg ikke har meget at lære endnu, men det er heller ikke mit udgangspunkt for at lave en EP.
Hvorvidt jeg modtager anmeldelser inde på mymusic har meget lidt at gøre med hvor meget min musik er spredt ud til mange folk, der findes andre målemetoder end plays og downloads på mymusic.
Som svar på dit spørgsmål er det rigtig at det i starten kun er min omgangskreds og "arto-slæng" som kender min musik, men når de så sender det videre til nogen nye mennesker, så udvikler det sig så derfra, hvilket det også har gjort.
Hvorvidt din egen omgangskreds lytter til min musik kunne ikke rage mig mindre, og det er egentlig også det eneste du har at måle det ud fra udover mymusic.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
N-Keep
Wannabe!
Wannabe!
N-Keep


Antal indlæg : 13
Age : 33
Location : Aalborg
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 19:02

Sankt-Kain skrev:
N-Keep skrev:
Jeg kan også godt lide mit billede Very Happy. Nok mest fordi det er så stort at min patter bliver større Razz lol!

+

Eskapisten skrev:
Regner med den bliver gratis ja, det skal bare spredes til så mange som overhovedet muligt Wink

= Keep får større patter og spreder for så mange som muligt, gratis

cheers lol! lol! lol! lol!

HAHA Very Happy. Den er god med dig Kain Very Happy.

Og Silas der er desværre censuret på billederne Razz (altså på min profil)

Og hey glæder mig til Ep'en Very Happy. Kan jeg ikke lige få et par eksemplare så sælger jeg dem videre Very Happy

Elsker smiley'erne cherry
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 19:05

N-Keep skrev:


Og Silas der er desværre censuret på billederne Razz (altså på min profil)

Og hey glæder mig til Ep'en Very Happy. Kan jeg ikke lige få et par eksemplare så sælger jeg dem videre Very Happy

Elsker smiley'erne cherry

PIS OGSÅ! Haha.. Very Happy

Jamen selvfølgelig kan du det! Når tiden er inde, skal lige have lavet den færdig først, jo Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
Markish
Wannabe!
Wannabe!



Antal indlæg : 10
Age : 31
Location : Nørresundby/Aalborg :o ;O:O:O
Registration date : 14/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 20:16

Det bliver sikkert nice. Hvor lang er ventetiden? (:
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 20:18

Markish skrev:
Det bliver sikkert nice. Hvor lang er ventetiden? (:

Jeg vil få lavet den så hurtigt det kan lade sig gøre, hvor jeg samtidig føler det er blevet ordentligt gennemarbejdet og perfektioniseret Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
Markish
Wannabe!
Wannabe!



Antal indlæg : 10
Age : 31
Location : Nørresundby/Aalborg :o ;O:O:O
Registration date : 14/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 20:20

Det lyder godt Smile
Tilbage til toppen Go down
Alex
Keystyler
Keystyler
Alex


Antal indlæg : 126
Age : 29
Location : København NV Bitch. !!
Registration date : 12/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 21:39

GGGGubbi-gooding-junior skrev:
Helt ærligt homie, on the real. Hvor længe har du rappet? 2-3 år? Det er crazay som folk har travlt med at ville lave ''the shit''. Har du fået airplay nogensinde? Hvor mange kender dig? - Arto's pøbel?


Jeg siger bare, vent dog med at gå igang med alt det der til du er helt stilbevidt, har fået nogle lyttere (her snakker jeg ikke om Alex-XDD og co.)


Det er en god ide at værne om sit navn, derfor ville det ikke være klogt at lave den slags nu, hvor du stadig er - For det er du - Rookie.


Cæsar har talt.

han er bedre end du nogensinde i dit liv vil blive. !
Tilbage til toppen Go down
http://www.danskrap.dk
Steffeen
Dickrider
Dickrider



Antal indlæg : 44
Age : 30
Location : Viborg
Registration date : 13/08/07

MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2007, 22:27

Alex skrev:
GGGGubbi-gooding-junior skrev:
Helt ærligt homie, on the real. Hvor længe har du rappet? 2-3 år? Det er crazay som folk har travlt med at ville lave ''the shit''. Har du fået airplay nogensinde? Hvor mange kender dig? - Arto's pøbel?


Jeg siger bare, vent dog med at gå igang med alt det der til du er helt stilbevidt, har fået nogle lyttere (her snakker jeg ikke om Alex-XDD og co.)


Det er en god ide at værne om sit navn, derfor ville det ikke være klogt at lave den slags nu, hvor du stadig er - For det er du - Rookie.


Cæsar har talt.

han er bedre end du nogensinde i dit liv vil blive. !

Ja!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: MIDT I DET HELE EP!   MIDT I DET HELE EP! - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
MIDT I DET HELE EP!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Rimlig Rap :: Nyheder-
Gå til: