morten Wannabe!
Antal indlæg : 12Registration date : 15/08/07 Emne: morten - på mikrofonen Tors 06 Sep 2007, 17:31 jeg har indspillet noget engang, og tænkte det kunne være at i måske ville høre, hehe
http://www.speedyshare.com/299717276.html det er sådan noget "se-mig-jeg-blærer-mig"-rap.
hvis nogen vil se teksten kan jeg bare lægge den ind, så bare sig til : )
morten : )
Synes godt om Synes ikke godt om
Eskapisten Admin
Antal indlæg : 89Age : 35Location : KøbenhavnRegistration date : 13/08/07 Emne: Sv: morten - på mikrofonen Tors 06 Sep 2007, 17:40 Jeg synes det er vildt fedt, du har nogle vilde rim og du har et nice flow
Det har en nice oldschool stemning, synes jeg, men kunne godt tænke mig at høre nogle seriøse tracks fra dig for jeg ved du kan.
morten Wannabe!
Antal indlæg : 12Registration date : 15/08/07 Emne: Sv: morten - på mikrofonen Tors 06 Sep 2007, 17:47 Eskapisten skrev: Jeg synes det er vildt fedt, du har nogle vilde rim og du har et nice flow Det har en nice oldschool stemning, synes jeg, men kunne godt tænke mig at høre nogle seriøse tracks fra dig for jeg ved du kan. tusind tak : ) jeg er igang med noget små seriøst lige nu, som jeg selv godt kan lide.. indtil videre i hvert fald
og mange tak : ))
Khornel GUD!
Antal indlæg : 74Age : 35Location : AlbertslundRegistration date : 13/08/07 Emne: Sv: morten - på mikrofonen Tors 06 Sep 2007, 17:48 Rigtig fedt. Elsker den der hårde oldschool feel du får dannet, passer perfekt med vokal mixet og beatet. Helt klart et gennemført track.
morten Wannabe!
Antal indlæg : 12Registration date : 15/08/07 Emne: Sv: morten - på mikrofonen Tors 06 Sep 2007, 22:03 Khornel skrev: Rigtig fedt. Elsker den der hårde oldschool feel du får dannet, passer perfekt med vokal mixet og beatet. Helt klart et gennemført track. (L)
glæder mig til at høre noget mere fra dig og silas, i bliver bare ved med at udvikle jer og i er vildt gode i forvejen : ) så det bliver stort!!
Mikkel Dickrider
Antal indlæg : 36Age : 33Location : NordsjællandRegistration date : 12/08/07 Emne: Sv: morten - på mikrofonen Fre 07 Sep 2007, 01:02 Rimlig læx. I like dat! <3
Khornel GUD!
Antal indlæg : 74Age : 35Location : AlbertslundRegistration date : 13/08/07 Emne: Sv: morten - på mikrofonen Fre 07 Sep 2007, 15:35 morten skrev: (L) glæder mig til at høre noget mere fra dig og silas, i bliver bare ved med at udvikle jer og i er vildt gode i forvejen : ) så det bliver stort!! No doubt
Tusind tak
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: morten - på mikrofonen